Kalsongbäraren...

På dagens träning i Slite va vi mycket färre än vanligt, vilket ledde till ännu mer match! mycket kul
vi fick dessutom ett extra gott skratt när en spelare avslöjar att hon idag hade på sig KALSONGER!
Japp, ni läste rätt, kalsonger, med motiveringen: dom håller in magen så skönt! haha, Härligt!

Jag tänker inte avslöja vem kalsongbäraren är utan det får ryktet säga, haha!




Jag kan avslöja att bilderna inte hör ihop, så det är inte olivia som bär kalsongerna men resten av laget kan räknas som misstänkta...


Kommentarer
Postat av: #6

Haha, tur att jag inte var på träningen då. :p

2010-12-01 @ 09:25:39
Postat av: sofie

haha jag vill veta vem det var. Tycker att lite svaller kan tillåtas haha :)

2010-12-02 @ 08:42:37
Postat av: # 13

Hmm undra vem de kan va?? ;) Hon måste va lite knäpp den bruden ;P

2010-12-02 @ 12:29:45
Postat av: Morten

Jag vet vem det är.... :)

2010-12-03 @ 09:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0