EXPLOSION


Nu har första träningsveckan gått sedan uppehållet, och jag tror jag talar för fler än mig själv när jag säger,
Shit va kul det är att va igång!

Dagens träning leddes av Fia, och det ledde till fullt ös, tävlingar och mycket skratt.
Som avslutning fick vi bära varann på ryggen, samtidigt sjungande på Arvingarnas låt Eloise(!)
och det va ingen riktig skönsång kan jag lova, men skratt förlänger ju livet!!

Dessutom har vi fått ännu en spelare med i vår futsal-trupp. Erica skrev nämligen på papper idag, tummen upp för det!




Kommentarer
Postat av: #3 & #11

Härligt att vara gång igen tjejer! Och härligt att vi har små junisar som tagit tag i bloggandet igen :)

2010-11-07 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0