Ingen hopplös träning här inte!

Dags för träning igen! Helena Nirs lät oss för andra söndagen i rad hoppa hopprep, springa mellan konor och göra situps och armhävningar tills svetten bara rann om oss och benen skrek efter syre. Ute smällde det av första advents fyrverkerier och genom fönstret kunde vi se den vackra himlen glittra. Vilken trevligt träning vi fick.


Jobbig övning för mage och ben. Tro mig.


Hela gänget :)


Hopp!



Efter vår lilla hoppinsats berömde vi varandra för en väl genomförd träning och gjorde ringen. Woohow! Ses imorgon i Solklintshallen igen. Hej!


Kommentarer
Postat av: #14

I Januari kan nog även jag komma på dessa studs och hopp träningar :)

2009-12-01 @ 14:18:42
Postat av: #1

"HOPPAS" att det blir lika bra nästa söndag=) Sist var det iaf "SKITroligt" eller jobbigt iag ;)

2009-12-01 @ 15:42:48
Postat av: #11

haha moa nu fick du till det :D o mickis de hoppas vi oxå!!

2009-12-01 @ 20:08:13
Postat av: #12 den store

Ahh, nu har jag hittat till bloggen! Varför använder vi oss bara av #?

2009-12-02 @ 11:46:57
Postat av: #3

Bra fråga! Själv har jsg sett hur alla andra skriver, sen har det blivit att jag gjorde likadant!

Men jag tror de beror på lathet ;) ett namn tar lång tid att skriva!!

2009-12-02 @ 16:28:12
Postat av: #21

Jag tror att vi valt att skriva så för att man måste ha koll på laget och vem som spelar med vilka nummer för att veta vem som kommenterar vad. Det blir lite mer spännande.. :P

2009-12-03 @ 11:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0