Helseriös träning

Idag är det hela TVÅ dagar sen vi hade träning sist och för vissa träningsnarkomaner har det redan börjat att klia lite i benen. För att få röra på sig och samtidigt ha roligt tillsammans har vi under några veckors tid spelat badminton, tack vare Amanda.


Svettig match
Match

Mästarna
Mästarna


Proofs?
Proffsen. (Observera bollens position)

Efter några vändor av rund-badminton började tröttheten komma och koncentrationen försvinna. Rebecka började spela luftgitarr och det var så bandet Dalhemdamers startade.




 Dalhemdamers, Jossa på sång, Micka på ukulele, Beckis på el-gitarr och Moa på klarinett! Jag ser en säker framtid i detta band.

Vi tackar för kvällens prestationer och ser nu fram emot helgen som ska bli något mer seriös. 10.20 börjar första matchen i SM-kvalet i Futsal, den spelas mot När. Andra matchen, mot IFK Visby, börjar 11.40. Bloggen kommer självklart att närvara så jag hoppas vi ses i Sävehallen, nu på lördag!


Kommentarer
Postat av: #21

Tänk att man aldrig kan lämna er själva utan att ni ska hitta på en massa bus.. Väntar med spänning på att få höra er spela ;)

2009-11-12 @ 20:16:17
Postat av: #1

Grymt. Du ska få höra Amanda och du kommer bli så stolt=)

2009-11-12 @ 20:20:22
Postat av: #5

Ja Amanda, vi kan lova att du kommer bli stolt och framförallt rörd över det nya bandet ;)

2009-11-12 @ 20:34:15
Postat av: Beckasinen

Var ni tvungna att lägga ut bildbevis på att jag redan fastnat i rock-bands-badminton-fällan på nedersta bilden. Sniffar Mickas luft-ukulele-badmintonboll för att orka med pressen...??

2009-11-12 @ 20:41:06
URL: http://www.sessen.se
Postat av: #11

haha grymt tjejer :D

2009-11-12 @ 21:16:49
URL: http://emelienina.blogg.se/
Postat av: #3

Det är ingen luft-uckulele-badmintonboll. Det är luftintaget till min luftgitarr!

Jag tyckte vi var grymma :)

2009-11-12 @ 22:20:14
Postat av: Meta

Hahaha ja vad kan man vänta sig av tossiga Öbo-tjejjer om inte just detta. Helt uuuuuuuuunderbart ni är super brudar och jag önskar jag var lite yngre och kunde hänga på, jag får väl hitta på ngt själv hihihi.

Lycka till med alla era aktiviteter.

Kram Meta från fastlandet långt borta på andra sidan pölen

2009-11-15 @ 12:04:28
URL: http://www.kennelbikarols.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0