Efterlyses!

Hej kära dalhemmare!

På grund av Moas lilla tripp till Asien står jag nu helt sjäv med detta tunga ansvar att driva en blogg. Inte blir det bättre att jag varit sjuk den senaste veckan och har helt enkelt inte kunna vara med på träningarna och kunna skriva om dom.

Men nu har redan en ny vecka börjat och jag hoppas att uppdateringarna ska bli lite oftare än en gång i veckan. Men som man kanske förstår så skulle ett par extra bloggare inte vara till någon skada, tvärt om. Jag vet att vi har flera bloggare som lätt fixar att skriva ett litet inlägg då och då. Alla som vill får vara med att skriva, det är ju faktiskt våran lagblogg :)

/#10

Kommentarer
Postat av: #11

Ja hjälp Hilda nu tjejer! Jag måste ju kunna ha koll på er, även om jag snart befinner mig på andra sidan jordklotet!

2010-02-23 @ 21:09:40
Postat av: Moa

Finns det nagot roligare an att skriva i var blogg!;)

2010-02-24 @ 06:15:04
Postat av: Fia-Lotta

Jag kan gärna skriva lite, men vill ni verkligen det? hehe.

2010-02-25 @ 15:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0