Trötta och regniga November

Jag vill börja med att ge en stor tumme upp för Amanda och Sara som sett till att blogg om Futsal och salami, mycket bra!

Samtidigt kan jag inte heller annat en bocka och buga för de vinnande salamiförsäljarna, många trodde att Fia var given vinnare med sina 18 salami vi fick höra att hon sålt, men Lina slog henne med 21 st sålda korvar?!
Mycket imponerande!


Och igår genomfördes ännu en träning i Slite, att vi va många där blir man inte längre förvånad över, men den här gången fick vi en annan överraskning.
Delar av hallen var nämligen vatten täckt, hur vattnet tagit sig in fanns det en del teorier om, men det slutliga svaret blev ändå att taket läckte.
och för att ersätta bilden jag glömde ta, kan jag beskriva det genom att säga att vi spelar kunde skippa duschen och ta ett dopp i badet istället, det får bli beskrivningen av vatten mängden.

Och med november kommer inte bara regn utan även mörker och trötthet, därför är det faktiskt helt okej att ta en liten power nap då och då!

Därför bjuds ni läsare på två ”power napande” spelar!

 


Kommentarer
Postat av: #6

Vilka söta junisar. :)

2010-11-25 @ 10:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0