Träning 18/3

Igårkväll genomförde vi en bra träning, den bästa hittills enligt Morten! Med bra fart under skorna, bra inställning och fina tankar börjar det se bra ut inför säsongen. Nu behöver vi bara finslipa lite till, och fortsätta  göra lika bra träningar framöver, så ska detta nog bli en kanonsäsong! Vi längtar galet mycket till den 24 April, hoppas ni också gör det!

 

Värt att nämna för kvällen är att några spelare (vi nämner inga namn Fia) verkar ha flyttat träningstiden framåt en halvtimma av okänd anledning. Vi påminner därför om att torsdagsträningarna börjar 18:00, om det varit otydligt förut!

 

Kvällens kanoner är utan tvekan alla rumpskjutningar under tvåmålsspelet. Det sa ”smack” mer än en gång, och jag kan lova att det måste ha svärrat till ordentligt! Men det är smällar man får ta, vad gör man inte för laget!?

 

Ett extra plus i kanten till Veronica, som tog hem bollgun. Hon är lugn och säker på sin sak i backlinjen, och tvekar inte på att varken ge eller ta en smäll! En riktig backklippa med andra ord!

 

Detta var alltså lagets sista träning för den här veckan, och nu väntar träningsmatch på lördag mot IFK Visby. Klockan 12:00 är det avspark i rävhagen, hoppas vi ses där alla dalhemfans!


Kommentarer
Postat av: #21

Bra träning igår tjejer!

2010-03-19 @ 15:08:05
Postat av: Mojsan

Jag langtar hem nar jag laser bloggen! Men vet ni,igar at jag kanguru och det maste vara bra for spansten iaf...

Kraam.

2010-03-22 @ 01:36:18
URL: http://moasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0