Träning 7/4

Snart tycker jag att man kan överge understället, men vissa i laget kommer bestämt att behålla det på minst en månad till, oavsett väder. Snart kan vi träna på riktigt gräs och få massa jobbigt gräsfläckar på våra vita strumpor som envisas med att inte försvinna i tvätten. Förstår ni att det snart är PREMIÄR? Jag vet att jag tjatar mycket nu men Är ni lika laddade som jag?

Kvällens träning innehöll mycket "snabba fötter" och avslut. Efter mycket tjat av oss spelare att vi inte fått träna avslut, så kunde man nästan förvänta sig lite mer från var och en av oss, men jag förstår att ni sparar er till seriematcherna istället. Det gör ni helt rätt i!

Kvällens Bollgun uteblev, då dess senaste mottagare inte deltog under dagens träning. Nirsen, du vet väl att nästa träning är obligatorisk om man tilldelas Bollgun?

Nu laddar vi om för morgondagens träning och har siktet inställt på helgens matchen, då vi på lördagen spelar mot IFK Visby/Gotland Södra och på söndagen mot Lindsdal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som trodde att varje träning var obligatorisk om man spelar i division 2. Men alla kanske är lika seriösa som jag tror...

2010-04-08 @ 02:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0