Rapport från Västerhejde

Idag var det dags för veckans andra träning och idag höll Magnus i den. Ikväll var det dock inte lika lång färd till träningsarenan utan några kilometer utanför stan blev det, Västerhejde, en hall vi dalhemmare är ganska vana vid. Det blev en riktigt lyckad träning som bjöd på många skratt:

  • Helena Adman som helt plötsligt fick ett mer syskon än annars. - Helena du har väl inte tre syskon? - Jo, en lillebror, en lillasyster och så jag.
  • Sofies super snygga magmål - Hon blev skjuten rätt i magen så den styrdes in i mål. En smäll för laget eller vad säger man?
  • Magnus skills i målet
  • Det vita lagets försök till fusk

Ja, precis. Många skratt. En annan rolig sak var de nya ansiktena på träningen, ikväll igen! Bland annat kom vår trixar Fia. Kul att se dig igen :) 





Till sist måste jag avsluta med en liten utskällning till laget. Ingen har gissat rätt på "Gissa spelaren" från igår den 24/11. Ni kan väl allvarligt inte mena att ni varken kommer hennes utseende eller namn? Jätte välkomnande och trevligt tjejer. Nu vill jag se minst 25 kommentarer med rätt gissningar så att vi kan utse en värdig vinnare. Alla vill väl ha priset..?




 


Kommentarer
Postat av: #16 (Linn)

Jag drar till med en vild gissning på Agnes Aldrin! Vad vinner jag? =)

2009-11-26 @ 21:35:36
Postat av: #1

Vem tusan är det som har sprungit till träningen?! :P



2009-11-27 @ 17:06:17
Postat av: #9

Jag bjuder på den där! Inte lätt att hålla räkningen alltid. Vi är ju 3 syskon! HAHA

2009-11-27 @ 22:05:49
Postat av: #21

MER FIA ÅT DALHEM! :)

2009-11-28 @ 08:29:24
URL: http://amandarohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0